Το σπιτάκι στην ταράτσα

Εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ....

Παρασκευή, Μαΐου 19, 2006

There and back again

Θα μπορούσα να γράψω πολλά... Για το πώς πέρασα τη γιορτή μου, για τα live που πήγα τις τελευταίες δύο εβδομάδες, για τα ψυχολογικά μου που είναι σε αδιέξοδο. Όμως προτιμώ να γράψω για το πιο εύκολο από όλα, εύκολο γιατί είναι απλό δεν μπορείς να αναλύσεις και πολλά. Είμαι ερωτευμένη και ναι, έχω απόλυτη επίγνωση της έννοιας της λέξης. Είναι από τις λίγες φορές που ξέρω πραγματικά τι θέλω: να είμαι μαζί του, τίποτα άλλο. Είμαι ικανή να τα τινάξω όλα στον αέρα και αυτό για μια γαμημένη στιγμή μαζί του. Ξέρω ότι αυτό δε γίνεται όμως, αλλά είμαι ήρεμη. Δεν είμαι σε θέση να ζητήσω περισσότερα έτσι κι αλλιώς, ούτε μπορώ να τον υποχρεώσω να κάνει το οτιδήποτε. Και δεν το παίζω σούπερ κουλ αυτή τη στιγμή, πράγματι ώρες ώρες απελπίζομαι και θέλω να βαρέσω το κεφάλι μου στον τοίχο αλλά ξέροντας ότι αυτό δεν βοηθάει σε τίποτα μαζεύομαι πάλι.
Αυτή η ηλίθια λογική μου θα με φάει να το δεις. Τα ταχτοποιώ όλα στα κουτάκια τους μέσα μου. Όμως ξεφεύγω από το θέμα...
Δεν μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου τις στιγμές που με έσφιγγε πάνω του, τη μυρωδιά του που τόσο μου έχει λείψει, το πόσο ήρεμη ένιωθα λίγο πριν με πάρει ο ύπνος πάνω του ενώ άκουγα το ελαφρύ ροχαλητό του. Νιώθω ότι με καταλαβαίνει και πονάει άπειρα το γεγονός ότι αυτός είναι τόσο κλειστός απέναντί μου, όταν συμβαίνει κάτι με αυτόν θέλω να το μοιραστώ. Με κάνει να νιώθω ξανά ζωντανή...

2 Comments:

  • At 5:32 μ.μ., Blogger enteka said…

    γειά:) είναι υπέροχο (γλυκόπικρο) συναίσθημα ο έρωτας...

     
  • At 12:03 π.μ., Blogger Taflinel said…

    Ούτε εγώ είμαι ο Μπρους. :P

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home