Το σπιτάκι στην ταράτσα

Εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ....

Τρίτη, Μαρτίου 07, 2006

Some girls are bigger than others...

Λοιπόν κάτι πρέπει να γίνει με αυτό το θέμα. Ποιο θέμα θα μου πεις, έτσι; Αυτό που αλλάζω διάθεση από τη μια στιγμή στην άλλη. Βασικά ξέρω τι χρειάζομαι, αλλά αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να το έχω...Ίσως ζητάω πολλά με βάση το τι έχω κάνει ή καλύτερα το τι έχω αφήσει να συμβεί. Όπως έστρωσα πρέπει να κοιμηθώ. Και στο τέλος της κάθε μέρας βέβαια έχω αυτό το ανικανοποίητο μέσα μου και αρχίζω τη γκρίνια... Θέλω και ταυτόχρονα δε θέλω να ζητήσω βοήθεια... Πρέπει να φύγω από δω, μπας και ξεφύγω μπας και δω τα πράγματα στις πραγματικές τους διαστάσεις. Αλήθεια με ακούς; Κι αν με ακούς τι θέλεις από μένα;
Εγώ θέλω εσένα δίπλα μου....
Κάποιος πρέπει να με κρατήσει μην βουλιάξω για άλλη μια φορά... Μπορείς να το κάνεις; Κι εγώ θα σου δώσω ό,τι θέλεις, ο,τιδήποτε....

2 Comments:

  • At 5:43 π.μ., Blogger cheshire cat said…

    there is a light that never goes out
    episis
    ;-)

     
  • At 8:43 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    "i'm human and i need to be loved" λέει κάπου αλλού ο Morrissey.

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home