Το σπιτάκι στην ταράτσα

Εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ....

Σάββατο, Δεκεμβρίου 10, 2005

Μετά το ποπ δεν έχει στοπ...

Τελικά είναι μερικές μέρες που είναι μέρες καυγάδων ή μέρες παρεξηγήσεων... Γενικά γίνεται κάτι και αυτό το κάτι επαναλαμβάνεται σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Καλά, μην περιμένεις κιόλας να το αναλύσω, δεν έχω το κουράγιο να το κάνω και εκτός αυτού δε νομίζω ότι θα ήταν και καλό κάτι τέτοιο (είπαμε ανοίγομαι αλλά όχι και τόσο). Το θέμα είναι ότι τώρα ήρθα στη δουλειά και είμαι πτώμα και έχω και ένα τρελο πονοκέφαλο... Θέλω να πάω να χωθώ στο κρεββάτι μου και να βγω μετά από 5 μέρες και ας καταστραφεί ο κόσμος μέχρι τότε.

2 Comments:

  • At 3:35 μ.μ., Blogger Heiron said…

    "Θέλω να πάω να χωθώ στο κρεββάτι μου και να βγω μετά από 5 μέρες και ας καταστραφεί ο κόσμος μέχρι τότε."
    Eισαι στο χρυσο μονοπατι της χαμερπειας...Γιου γουιλ νεβερ γουοκ αλοουν...
    Προσωπικα δε με χαλαει να καταστραφει(ο κοσμος) και πιο μπροστα αν δεν εχεις προβλημα.Βαριεμαι να περιμενω.

     
  • At 2:10 π.μ., Blogger Ειρήνη said…

    Καλέ μου Στέφανε το ποστ αυτό έγινε ξημερώματα Παρασκευής προς Σάββατο... Οπότε το μύτινγκ ήρθε μετά και η επίσκεψή σας απότ η δουλειά μου ακόμα αργότερα. Αλλά ναι ευχαρίστως να έρθεις να κάτσουμε θα είναι καλά :)

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home