Το σπιτάκι στην ταράτσα

Εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ....

Δευτέρα, Απριλίου 10, 2006

Ξημερώματα στην Κοζάνη

Διάβαζα τα δύο πρώτα ποστ μου... Θέλω να πιστεύω ότι το στυλ μου έχει βελτιωθεί από τότε... Είμαι ακόμα drama queen απλώς τώρα το κρύβω παραπάνω :P. Δε νιώθω έτσι πια, και σίγουρα όχι σε τέτοιο βαθμό αλλά την κοπέλα που έγραφε τότε την ξέρω πολύ καλά και τώρα την αγαπάω κιόλας. Μεγάλη αλλαγή, μια αλλαγή που σου κάνει τη ζωή απίστευτα πιο εύκολη.... Προς το παρόν απλά κάθομαι και απολαμβάνω αυτά που έχω και αυτά που νιώθω, γι' αυτό και δεν θέλω να γυρίσω ποτέ. Στάθηκα τυχερή και η τύχη μου αυτή δεν θέλω να εξαντληθεί ποτέ...


ΥΓ: Τι περίμενες; Άλλο ένα κλαψιάρικο ποστ για το τι θα κάνω κλπ;;;; Δε νομίζω... Οι ψυχομαλακίες μου μπορούν να περιμένουν λίγο... Αρκετή ζωή και λεφτά μου έφαγαν :Ρ

3 Comments:

  • At 6:30 π.μ., Blogger Λύσιππος said…

    Μια χαρά είσαι. Ακου που σου λέω...
    Καλή σου μέρα.

     
  • At 9:31 π.μ., Blogger trol said…

    i liked the title...εκεινη την ωρα εγώ έριχνα κάτι ύπνους άστα να πάνε

     
  • At 1:45 μ.μ., Blogger cheshire cat said…

    ελπίζω η τύχη να είναι πάντα με το μέρος σου.

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home