Το σπιτάκι στην ταράτσα

Εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ....

Σάββατο, Δεκεμβρίου 17, 2005

Στιχάκια

Γυρνάω και σε βλέπω
κι αναστατώνομαι
αν είσαι όπως δείχνεις
εγώ σκοτώνομαι
δε θέλω να μας δούνε
μισώ το μάτι τους
εγώ ποτέ δεν είπα
για το κρεββάτι τους...



Μ'ένα σαλάμι αφημένο
καιρό στο ψυγείο
είπα κι εγώ να σου κάνω λοιπόν
ένα αστείο
και πήρα στο τμήμα αμέσως
και τους τηλεφώνησα
και παγωμένα τους είπα
πως σε δολοφόνησα
στη μηχανή του κιμά είπα
σ' είχα λιανίσει
κι ένα σαλάμι με σένα
πως είχα γεμίσει...


ΥΓ:Και τα δύο αποσπάσματα είναι από τραγούδια... Βρείτε τουλάχιστον τίτλους και ερμηνευτές :P
O Taflinel εξαιρείται του διαγωνισμού λόγω υπερβολικού ξερολισμού επί του θέματος :P

ΥΓ2: Λίλη δεν έχω ξεχάσει τους άλλους στίχους....

4 Comments:

  • At 12:46 π.μ., Blogger Taflinel said…

    Δεν πρόκειται περί ξερολισμού.
    Επίσταμαι του θέματος. :P
    (και το πρώτο το 'χω βάλει κι εγώ)

     
  • At 11:36 π.μ., Blogger xryc agripnia said…

    Σιγα το δυσκολο!:P

    (Θα τα πω χωρις σκεψη και χωρις να'μαι απολυτη.)
    Το πρωτο το λεει η Αρβανιτακη,πρεπει να ειναι στιχοι του Ιωαννου καισιγουρα μουσικη Μαμαγκακη.
    Το δευτερο ειναι του Βασιλη Νιλολαιδη,ειμαι σχεδον σιγουρη.


    (ωραιο παιχνιδι)

     
  • At 3:56 μ.μ., Blogger Ειρήνη said…

    Archive,αποκλείεσαι και εσύ από τον επόμενο διαγωνισμό γιατί σαν πολλά τα ξέρεις κι εσύ :P
    Μου φαίνεται θα αρχίσω να βάζω Spice Girls :PPP

     
  • At 10:49 π.μ., Blogger Heiron said…

    Ειναι στιχοι Φοιβου και ερμηνεια(λεμε τωρα) Βανδη!!!
    Τι?!?Δεν ειναι?Χα,χα...
    Ωραια τραγουδια παντως.Αν προτιμας Πικαντικα Κοριτσια βαλε κι απο αυτες... :Ρ

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home