Το σπιτάκι στην ταράτσα

Εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ....

Τρίτη, Ιανουαρίου 10, 2006

Απολογισμός

Ε λοιπόν η στιγμή που θα ξανάγραφα εδώ με τρόμαζε...
Η αλήθεια είναι ότι ήθελα να κάνω ένα μίνι απολογισμό με τα σημαντικότερα ζουκο-γεγονότα της χρονιάς που πέρασε αλλά δεν μπορούσα να το κάνω τελικά. Φοβάμαι... (είμαι η μεγαλύτερη κότα όλων των εποχών)... Έτσι θα προτιμούσα να κάνω έναν απολογισμό προσώπων, μια λίστα με άτομα που ήρθα κοντά τη χρονιά που πέρασε. Έχουμε και λέμε:
Ο Νικόλας, γνωστός και ως καλικάντζαρος, προσπαθούμε να μυήσουμε ο ένας τον άλλο στις μουσικές προτιμήσεις του. Μοιραζόμαστε επίσης μια συμπάθεια για τους Γάλλους.
Ο Στέφανος, απαραίτητα στα πράσινα (ναι! μόνο αυτό το χρώμα πρέπει να φοράς), προσφέρει πάντα μια πιο ώριμη ματιά στα γεγονότα και νιώθω ότι βλέπει πίσω από τη χαζοχαρουμενιά μου.
Ο Φώτης, καλός κύριος από τους λίγους, πάντα οι ιστορίες του με αγγίζανε περισσότερο, γι αυτό και του έχω ιδιαίτερη αδυναμία. Ακόμα και τώρα που δε βλέπω τον εαυτό μου μέσα σ'αυτές όπως συνέβαινε παλιότερα νιώθω κάτι να με συνδέει.
Ο Χρήστος, με κάνει να νιώθω πάντα πολύ κακιά σε σύγκριση με τον ίδιο. Κλειστός κι αυτός και πιο "σοβαρός" από μένα αλλά του έντονου ψαξίματος επίσης. Γλύκα είναι σου λέω...
Η Γεωργία, ιδιοκτήτρια γερμανικού ποιμενικού-φίλου της Κάλλης. Βγάζοντας τα σκυλιά μας συζητάμε για το Περιστέρι, για σκυλοτροφές, για κάπνισμα ...Δεν έχουμε ανοιχτεί η μια στην άλλη αλλά καθότι σκυλοπιασμένες και οι δύο τη νιώθω λίγο αδελφή-ψυχή επί του θέματος...
Η Λίλη, αν και την έχω γνωρίσει ελάχιστα, με κάνει να λέω 6 μήνες τώρα όταν τη διαβάζω "σαν αυτή θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω". Διαφωνώ μαζί της σε πολλά αλλά η ουσία παραμένει η ίδια... Η αλήθεια είναι ότι θα προτιμούσα να μην την είχα δει από κοντά γιατί έτσι θα την έπλαθα σύμφωνα με τις ανάγκες μου αλλά ίσως έτσι να είναι καλύτερα. (Μόλις σε φόρτωσα με ευθύνες;;)

Δεν είναι μόνο αυτοί, είναι και άλλοι όμως αυτή τη στιγμή μου διαφεύγουν...

1 Comments:

  • At 3:24 π.μ., Blogger Lili said…

    S ευχαριστω για τιε καλες κουβεντες σου και εδω (και αλλου)
    -αν και το να δηλωνεις πια συμπαθειες σ αυτο το φορουμοειμαστεολοιμιαγειτονιακαικοιταω τιχρωμαβρακιφορας-μπλογκ,ειναι πλεον επικινδυνο γιατι σε κατατασσει καπου:p

    Τι εννοεις οταν θα μεγαλωσεις??:P:P


    Mην αναησυχεις, θα σε απογοητευσω πολυ γρηγορα και θα ρθεις στα ισα σου...
    Φιλακια.

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home