Το σπιτάκι στην ταράτσα

Εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ....

Πέμπτη, Νοεμβρίου 24, 2005

Webbiz


Έπιασα δουλειά σε νετ καφέ με το όνομα του τίτλου...
Τα λεφτά είναι πολύ καλά και το κλίμα επίσης :)...
Τολμώ να πω ότι μόνο και μόνο από αυτό έχει ανέβει κατακόρυφα το ηθικό μου, δεν μπο΄ρω να εξηγήσω ακριβώς τι και πώς αλλά έτσι είναι.
Μπαίνω σε μια σειρά αλλά δυστυχώς αφήω πολλές ώρες την Κάλλη μόνη της... Και για όσους δεν ξέρουν η Κάλλη είναι ο σκύλος μου, είμαστε μαζί 3 μήνες,σχεδόν 4 τώρα πια και γενικά τα πάμε καλά όμως τώρα λείπω πάνω από 8 ώρες καθημερινά και μένει μόνη της πράγμα που φυσικά δεν εκτιμά ιδιαίτερα :(...
Δεν μπορείς όμως να τα έχεις όλα

5 Comments:

  • At 4:05 μ.μ., Blogger Lili said…

    Boyno me boyno den smigei

    (oti xreiasteis gia na ekpedeyseis ton skylo sou i na ton katalaveis kalytera...rota,min distaseis)

     
  • At 7:56 μ.μ., Blogger Heiron said…

    Eτσι,ετσι...Να ανεβαινει το ηθικο!Τι να κανεις βρε Ειρηνη,οι ανθρωποι δεν μπορουν να ειναι συνεχεια σπιτι η με την παρεα τους η το συντροφο τους η(πολλα "η")με το κατοικιδιο τους.Εχουν και υποχρεωσεις...
    Εγω απο την αλλη εχω σκυλο(!)βαρεθει το σπιτι μου!

     
  • At 2:25 π.μ., Blogger Unknown said…

    Πού να είχες και γάτα... Αν ο σκύλος απλά δυσανασχετεί, η γάτα θα σου έκανε μούτρα για μέρες! :P

     
  • At 8:43 μ.μ., Blogger Ειρήνη said…

    Τα Webbiz είναι Κηφισίας και Αλεξάνδρας γωνία δίπλα απο τα Friday's... Ωραίγια είναι... :)

     
  • At 6:29 π.μ., Blogger Λύσιππος said…

    Τι παιζεται με το καπνισμα στα ελληνικα νετκαφε?

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home