Το σπιτάκι στην ταράτσα

Εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ....

Παρασκευή, Μαρτίου 11, 2005

...

Και ναι κυρίες και κύριοι, η Ειρήνη αλλού πατά κι αλλού βρίσκεται όχι όμως με τη συνηθισμένη έννοια αλλά με μια άλλη πιο σκοτεινή και πιο άσχημη, αν μπορώ να το πω έτσι. Ίσως γιατί για άλλη μια φορά τα δεδομένα μου ανατράπηκαν εντελώς... Δεν ξέρω για άλλη μια φορά ποιον να εμπιστευθω και ποιον όχι. Πάντως προχθές δέχτηκα μια μπουνιά στην κοιλιά χοντρή, πολύ χοντρή, με τσάκισε τελείως κι από τότε είμαι υπερβολικά επιφυλακτική.
Πάντως για ένα πράγμα είμαι σίγουρη, σύντομα θα επισκεφθώ ψυχολόγο. Πρέπει κάποιος να με βοηθήσει να βγάλω άκρη...Όταν μπλέκονται υπερβολικά τα πράγματα βάζεις το βαρύ πυροβολικό, η μάνα μου δεν έχει πρόβλημα αλλά ο πατέρας μου είναι αρκετά αντίθετος (πηγαίνω σε ψυχολόγο=σχιζοφρενής)