Το σπιτάκι στην ταράτσα

Εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ κι εγώ....

Πέμπτη, Ιανουαρίου 06, 2005

Γιορτές και ψεύτικα χαμόγελα

Λοιπόν στο μοναδικό φόρουμ που συμμετέχω έγινε πρόσφατα μια μεγάλη συζήτηση για το ψέμα το οποίο συχνά τυλίγεται γύρω από τις γιορτές, τα ψεύτικα χαμόγελα, η ψεύτικη χαρά κλπ. κλπ. κλπ. Για μένα έχουν κάποιο δίκιο αλλά κάπου το παρακάνουν κιόλας. Για όνομα του θεού προς τι όλη αυτή η μιζέρια; Προσωπικά δεν την αντέχω άλλο. Ούτε και εγώ πέρασα τέλεια Χριστούγεννα αλλά αυτός δεν είναι λόγος για να γκρινιάζω για άλλη μια φορά. Είναι καιρός να κάνουμε τη διαφορά και να πάψουμε να γκρινιάζουμε, γιατί πολύ απλά δε μας ωφελεί σε τίποτα αυτό. Είναι καιρός να εκτιμήσουμε αυτά που έχουμε και που θα συνεχίσουμε να τα έχουμε χάρη στην τύχη που δεν μας έστειλε ενα τσουνάμι. Άλλωστε και τα ίδια αυτά άτομα που τα έγραψαν όλα αυτάδεν μοίρασαν ψεύτικα χαμόγελα; Αφού δεν το ένιωσαν γιατί χαμογέλασαν σε συγγενείς και φίλους; Διαιωνίζουν λοιπόν αυτό που κατακρίνουν. Κρίμα δεν είναι; Κι είναι τόσο νέοι για να πέφτουν στη λούμπα της μιζέριας...